Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Ανακαλύπτοντας τον STAN

Stan, ένας από τους λίγους καθαρόαιμους RnB καλλιτέχνες στην Ελλάδα.  Ένας νέος άνθρωπος σεμνός και ταπεινός που θέλει να εργαστεί σκληρά και το αποτέλεσμα που θα βγάλει να ξεχωρίζει κι όταν το ακούς να καταλαβαίνεις ότι ακούς τον Stan. Ο κατά κόσμον Στράτος Αντιπαριώτης μιλάει στον δημοσιογράφο Μίλτο Γήτα για τα όνειρα του, τις φιλοδοξίες αλλά και τα μουσικά του σχέδια.Δείχνει ώριμος αφού μόλις 23 ετών ξέρει να  δίνει συμβουλές και να διαχειρίζεται προς όφελος του την ξαφνική αναγνωρισιμότητα.

Φανταζόσουν ποτέ η δουλειά σου να είναι τόσο αποδεκτή από ένα ευρύ φάσμα κοινού; 
Από την αρχή της πορείας μου ως μουσικός, ήθελα να κάνω αυτό που αγαπάω και με εκφράζει. Να σου πω την αλήθεια, όμως, ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα το ότι ο κόσμος έχει αγαπήσει τόσο πολύ τη μουσική μου και με στηρίζει σε κάθε βήμα. Δίνω τον καλύτερο μου εαυτό και βάζω τα καλύτερά μου στοιχεία στη μουσική μου και χαίρομαι πάρα πολύ που ο κόσμος τη δέχεται τόσο θετικά και μου δείχνει την αγάπη του κάθε μέρα! 

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να διαχειριστείς την απότομη αναγνωρισιμότητα ειδικά σε μια νεαρή ηλικία; 
Αυτό είναι κάτι που ακόμα δεν έχω συνηθίσει νομίζω. Περπατάω στο δρόμο ή βγαίνω με τους φίλους μου και ο κόσμος με αναγνωρίζει. Αλλά επειδή οι fans είναι τόσο ενθουσιώδης και η στάση τους μου δείχνει πραγματική αγάπη για τη μουσική μου, μου περνάνε ένα πολύ θετικό vibe. Τους ευχαριστώ πολύ γι’αυτό γιατί με κρατάνε ζωντανό και μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίζω. 

Ποιες είναι οι μουσικές σου επιρροές; 
Έχω επηρεαστεί από πολλούς καλλιτέχνες κατά καιρούς. Πλέον έχω εμμονή με τον Chris Brown και ακούω πάρα πολύ R Kelly, Omarion, Justin Timberlake, Ne-Yo και B2K χωρίς να περιορίζομαι σε αυτούς. Επίσης, έχω ακούσει και κομμάτια από πιο «παλιούς», όπως Ryan Leslie για παράδειγμα και πολλούς άλλους... 

Είχες κάποια συγκεκριμένη πορεία χαραγμένη στο μυαλό σου για το που ήθελες να πας και πως; 
Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη πορεία ή μακροχρόνια σχέδια. Έχω κάποια ακούσματα, κάποιες επιρροές, κάποια πρότυπα και αυτά με καθοδηγούν στον δρόμο μου. Προσπαθώ κάθε μέρα να δίνω όσα περισσότερα μπορώ στη δουλειά μου. Αυτή τη στιγμή ζω το όνειρό μου και θα προσπαθήσω να το κάνω να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο.

Ποια είναι η άποψη σου για τη μουσική σκηνή στην Ελλάδα και ιδιαίτερα για το hip-hop; 
Κοίτα... Ακούω χιπ χοπ από πολύ μικρός και μεγάλωνοντας ασχολήθηκα πολύ με το freestyle. Αυτό ήταν κάτι που, όπως αποδείχθηκε στην πορεία μου από τότε,  με βοήθησε πάρα πολύ. 

Τι έχεις να προτείνεις  και να συμβουλέψεις  κάποιον νέο τραγουδιστή που μπαίνει τώρα στο χώρο της μουσικής;
Έχω να δώσω μόνο μία συμβουλή... Ο κάθε καλλιτέχνης να κάνει αυτό που τον εκφράζει και να μην προσπαθήσει ποτέ να γίνει ο νέος Χατζηγιάννης, ο νέος NiVo, ο νέος οποιοσδήποτε. Αυτή τη στιγμή, η δισκογραφία έχει ανάγκη από καινούργια πράγματα, νέους ανθρώπους και φρέσκια μουσική. Δεν χρειάζεται κάτι που υπάρχει ήδη. Μίλησε μου λίγο για τις συνεργασίες σου μέχρι σήμερα; 

Ποια από αυτές ξεχωρίζεις και γιατί; 
Όλες μου οι συνεργασίες είναι ιδιαίτερες για μένα. Σίγουρα η πρώτη μου δουλειά είναι πολύ σημαντική γιατί ήταν η «αρχή», αλλά σε ο,τι κάνω και με όποιον συνεργάζομαι δίνω τεράστια σημασία. Κάθε δουλειά είναι ξεχωριστή και προσπαθώ πάντα να βγάζω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. 

Θεωρείς πως η τηλεόραση και το διαδίκτυο μπορούν να απογειώσουν έναν καλλιτέχνη; 
Και τα δύο αποτελούν μέσα για να φτάσουν στον κόσμο όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται για κάποιον καλλιτέχνη. Δισκογραφικές δουλειές, video, εκδηλώσεις, νέα... Παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, σχεδόν όσο και η δουλειά του καλλιτέχνη, αφού μέσα από την τηλεόραση και το διαδίκτυο μπορούν να έχουν πρόσβαση και να ενημερωθούν άμεσα για ό,τι τους ενδιαφέρει. 

Ποιο είναι το πιο τρελό σου όνειρο; 
Αυτό που θα ήθελα πιο πολύ από οτιδήποτε να δω να συμβαίνει είναι, αφού σταματήσω να ασχολούμαι με τη μουσική σαν στιχουργός αλλά και σαν τραγουδιστής, ο κόσμος να θυμάται τα κομμάτια μου. Να συνεχίσει να αγαπάει και να ζητάει τη μουσική μου. 

Πως θα φανταζόσουν τον εαυτό σου και τη ζωή σου μετά από 10 χρόνια; 
Μετά από 10 χρόνια; Πραγματικά δεν ξέρω... Αυτό που ελπίζω είναι να συνεχίσω να κάνω ο,τι με εκφράζει και να συνεχίσει ο κόσμος να δέχεται ο,τι έχω να του προσφέρω. Η αγάπη και η υποστήριξη του κόσμου είναι αυτό που με βοηθάει να συνεχίζω κάθε μέρα! 

Τι να περιμένουμε από εσένα στο άμεσο μέλλον, συναυλιακά και δισκογραφικά; 
Αυτή την περίοδο συνεχίζω τις ζωντανές εμφανίσεις μου σε Ελλάδα και Κύπρο και δουλεύω πάνω στα καινούργια μου τραγούδια. Πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσει η πρώτη μου ολοκληρωμένη δουλειά και ελπίζω πως ο κόσμος θα την αγαπήσει όσο έχει αγαπήσει όλα όσα έχω κάνει μέχρι τώρα... 

Συνέντευξη: Mίλτος Γήτας 
(18/2/2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου