Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Τζούλια Παπαδοπούλου: Ευαίσθητη, ρομαντική και με sexy απλότητα


Γεννημένη στην Αθήνα. Μεγαλωμένη στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, την Αμερική και έχοντας ζήσει τα περισσότερα χρόνια στο Los Angeles τον τελευταίο καιρό έχει επιστρέψει στην Ελλάδα και μέσα από το προσωπικό της fashion  blog μας δίνει μια άλλη εικόνα της μόδας. Μητέρα δύο αγοριών, βρίσκει χρόνο για όλα, ακόμη και για να δημιουργήσει κοσμήματα. Την ανακάλυψε ο Μίλτος Γήτας και μας την συστήνει. 

Πότε και γιατί σου γεννήθηκε η ανάγκη να δημιουργήσεις το προσωπικό σου fashion blog;
Εδώ και χρόνια παρακολουθώ αρκετά ξένα fashion blogs, αλλά δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να κάνω το δικό μου. Δεν το είχα σκεφτεί καν. Απλά πριν 2 χρόνια περίπου με πίεσαν 2-3 φίλοι, να δημιουργήσω κάτι δικό μου, βλέποντας την "απήχηση" που είχε η προσωπική μου σελίδα στο facebook και έτσι είπα να το δοκιμάσω. Ώσπου από χόμπι κατέληξε να γίνει δουλειά.

Κάνοντας κλικ κάποιος στο blog σου «Julia Loves Romeo» τι ακριβώς θα δει;
Θα δει το προσωπικό μου στυλ, ρούχα, μαγιό, αξεσουάρ και πολλά εσώρουχα που είναι η αδυναμία μου. Επίσης διάφορα fashion events από το εξωτερικό, συνεντεύξεις από μοντέλα, ταξίδια, όμορφες φωτογραφίες από αγαπημένα μέρη στην Ελλάδα, εστιατόρια, μαγαζιά. Με ενδιαφέρει  όμως πολύ περισσότερο η ποιοτική αισθητική της φωτογραφίας από την μόδα καθ’ αυτήν. Έχω μεγάλη αγάπη για την φωτογραφία.

Τι σημαίνει για σένα μόδα; Πόσο «μοδάτοι» είναι οι Έλληνες της κρίσης;
Για μένα μόδα σημαίνει να δεχτείς τον εαυτό σου όπως είναι, και να μείνεις αληθινός σε αυτόν. Θα ακουστώ πολύ κακιά δυστυχώς, αλλά οι Έλληνες και πριν την κρίση και κατά την διάρκεια της κρίσης δεν έχουν ιδιαίτερα καλό γούστο. Είμαστε πολύ της υπερβολής και της φιγούρας. Δεν έχουμε δικό μας στυλ,  αντιγράφουμε τους ξένους αλλά θα βάλουμε και την Άρτα με τα Γιάννενα μαζί.   Πήγαινε μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας και μετά μια βόλτα στο Μιλάνο και πες μου. Η μέρα με τη νύχτα.

Το κόσμημα πως προέκυψε στη ζωή σου; Πάνω σε τι ιδέες βασίζονται τα κοσμήματα που δημιουργείς;
Είμαι πολύ δημιουργική και ανήσυχο πνεύμα, έτσι το κόσμημα προέκυψε πριν πολλά χρόνια όταν ζούσα Αμερική, δεν είχα παιδιά τότε, αλλά είχα μπόλικο ελεύθερο χρόνο. Έμαθα να φτιάχνω μόνη μου κοσμήματα, αργότερα έκανα και μερικά σεμινάρια, και άρχισα να τα δίνω σε μαγαζιά και γκαλερί στο Λος Άντζελες. Για άλλη μια φορά το χόμπι έγινε δουλειά και κατέληξα να βγάζω περισσότερα χρήματα από τον άντρα μου.

Πόσο εύκολο είναι οι μεγάλες εταιρίες ρούχων και εσωρούχων να εμπιστευτούν μια προσπάθεια σαν τη δική σου;
Δεν είναι καθόλου εύκολο, και ειδικά στην Ελλάδα. Υπάρχουν άνθρωποι όμως με ταλέντο που η δουλειά τους είναι να ξεχωρίζουν τα ποιοτικά blogs και να ξέρουν ποιά θα αποφέρουν. Πάντως έχουμε πολύ μέλλον ακόμη εδώ μέχρι να ανακαλύψουν και άλλες εταιρίες την δουλειά που κάνουμε. Δεν έχουν καταλάβει ακόμη πόσο αποτελεσματικός είναι ο κόσμος των social media. Δεν έχουν καν ιδέα. Στο εξωτερικό τα fashion blogs είναι big business και οι bloggers βγάζουν απίστευτα κέρδη.

Ποιο moto ζωής ακολουθείς;
Δεν ακολουθώ κάποιο moto ζωής, ακολουθώ τον έρωτα και όπου με πάει.

Τι είναι για σένα sexy;
Η απλότητα

Ποια τρία επίθετα σε χαρακτηρίζουν;
Μόνο τρία;  χαχα… Εντάξει λοιπόν.   Ευαίσθητη, ρομαντική και λαίμαργη!

Ποια είναι τα όνειρα σου για το μέλλον;
Εύκολο. Να δω τους γιους μου να μεγαλώνουν όμορφα, και εγώ να είμαι στην αγκαλιά του αγαπημένου μου σε μία παραλία οπουδήποτε στον κόσμο.

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου