Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Η Ερίντα Δήμα ξεσηκώνει τις νύχτες μας

Θυμάστε τη γυναικεία φωνή που ακουγόταν στο "χάντρα χάντρα" του Στέλιου Ρόκκου; Επρόκειτο για την Ερίντα Δήμα, η οποία αυτές τις ημέρες βρίσκεται στην πόλη των Ιωαννίνων και ξεσηκώνει τις νύχτες μας. Ο δημοσιογράφος Μίλτος Γήτας είχε μια αποκλειστική συζήτηση μαζί της για τα πρώτα της βήματα, τις ευκαιρίες που τις δόθηκαν αλλά και τα reality talent shows


Τι ήταν αυτό που σε ώθησε στο τραγούδι;
Από όσο θυμάμαι τον αυτό μου, τραγουδάω. Ξεκίνησα από μικρή με κλασσικό τραγούδι στο ωδείο και έπειτα το πήρα ακόμη πιο σοβαρά και σκέφτηκα να ξεκινήσω να τραγουδώ στα μαγαζιά, ως τραγουδίστρια πλέον. Το τραγούδι είναι όλη μου η ζωή και είναι αυτό που πραγματικά με εκφράζει.

Πες μου δύο λόγια για τα πρώτα σου βήματα;
Είχα τη μεγάλη τιμή να με ανακαλύψει ο μεγάλος συνθέτης Γιώργος Χατζηνάσιος, με τον οποίο ξεκίνησα μαζί του συναυλίες ανά την Ελλάδα. Στην αρχή είχα αρκετό τρακ και ανασφάλεια όπως κάθε νέος αλλά πολύ γρήγορα και έχοντας στο πλευρό μου έναν τόσο σπουδαίο συνθέτη ανακάλυψα πως η δουλειά αυτή έχει να μου δώσει πολλά, αρκεί να είσαι επαγγελματίας, να αγαπάς αυτό που κάνεις και να βγάζεις τον καλύτερό σου εαυτό. Εξάλλου αυτό είναι που θέλει και ο κόσμος, να αντιλαμβάνεται αυτό που υπάρχει μέσα σου και που θες να το εξωτερικεύσεις.

Ξέρω πως έχεις τραγουδήσει στις πιο μεγάλες πίστες στην Αθήνα σε σημαντικά σχήματα. Μίλησε μου για αυτή την εμπειρία σου; 
Αυτές οι συνεργασίες είναι μια μεγάλη προίκα για μένα. Έχω συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου και από τον καθένα έχω αποκομίσει τις καλύτερες εμπειρίες. Έχω δουλέψει μαζί, με τον Γιάννη Πάριο, τον Τόλη Βοσκόπουλο, την Μαρινέλλα, τον Βασίλη Καρρά, με τον Νότη Σφακιανάκη, τη Δήμητρα Γαλάνη, την Πέγκυ ζήνα και πολλούς ακόμη.

Πως ήταν η συνεργασία σου με τον Στέλιο Ρόκκο στο επιτυχημένο τραγούδι «χάντρα-χάντρα»;
Αυτή η μεγάλη επιτυχία με βρήκε όταν εγώ ήμουν στα πρώτα μου βήματα. Δεν περίμενα μια τέτοια συνεργασία αλλά επειδή εκείνη την εποχή κάναμε μαζί συναυλίες μου πρότεινε να πούμε μαζί το τραγούδι. Φυσικά η χαρά μου ήταν μεγάλη. Αισθάνθηκα μεγάλη τιμή. Ο κόσμος το αγάπησε πολύ το τραγούδι και έγινε μεγάλη επιτυχία. Δε θα σου κρύψω πως μέσα από αυτή τη συνεργασία ωρίμασα πιο γρήγορα. Ερχόταν θυμάμαι ο κόσμος στα μαγαζιά που δούλευα και όταν άκουγε αυτό τραγούδι ξεσηκώνονταν  και το χόρευε. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω ζήσει μια τόσο μεγάλη επιτυχία.

Δισκογραφικά τι έχει ακολουθήσει μετά από αυτή την επιτυχία;
Μετά από δύο χρόνια ακολούθησε το προσωπικό μου CD με τίτλο «Ερίντα Δήμα» από τη Nitro music. Ο δίσκος πήγε πολύ καλά, απλά θεωρώ πως δεν ήταν αυτό που πραγματικά εγώ ήθελα να κάνω αλλά μερικές φορές οι καινούργιοι τραγουδιστές δεν έχουν την πολυτέλεια να αποφασίζουν τι θέλουν να κάνουν. Αυτά τα αποφασίζουν οι εταιρίες. Χαίρομαι όμως γιατί ήταν κι αυτό μια εμπειρία στην οποία με εμπιστεύτηκαν συνθέτες και στιχουργοί όπως η Εύη Δρούτσα, η Ελένη Γιαννατσούλια, ο Στέλιος Ρόκκος και οι Εκείνος & Εκείνος. Μου έδειξαν εμπιστοσύνη και τους ευχαριστώ.

Ποια διαφορά υπάρχει στις μεγάλες πίστες της Αθήνας και στα μαγαζιά της Επαρχίας;
Είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Στην Αθήνα υπάρχουν οι καλύτερες δυνατότητες στην παραγωγή και φυσικά τα μεγάλα ονόματα που γεμίζουν τα μαγαζιά και δίπλα τους νιώθεις ωραία και ευχάριστα την αύρα τους. Όμως τα μαγαζιά της επαρχίας έχουν κάτι άλλο, που δε το έχουν τα μαγαζιά της Αθήνας…είναι η ζεστασιά του κοινού, μηδενίζονται οι αποστάσεις και έρχεται πιο κοντά στον τραγουδιστή. Ο κόσμος στην επαρχία είναι πιο επιλεκτικός και πιο αυστηρός. Βγαίνει να διασκεδάσει κι όχι να ακούσει ένα μεγάλο όνομα.

Στην πόλη μας πως σου φαίνονται τη διασκέδαση και τα νυχτερινά κέντρα;
Έχετε πολύ ωραίους χώρους και οι Γιαννιώτες διασκεδάζουν. Ένας από αυτούς του χώρους είναι φυσικά και ο Ορφέας Live. Χαίρομαι πάρα πολύ που τραγουδάω σε αυτό το μαγαζί. 

Πρώτη φορά τραγουδάς στο Γιαννιώτικο κοινό;
Όχι, πρώτη φορά τραγούδησα πριν χρόνια σε συναυλία με τον Στέλιο Ρόκκο και τον Σάκη Ρουβά αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που συνεργάζομαι με νυχτερινό κέντρο στην πόλη αυτή. Θα είμαι όλη τη σεζόν στα Γιάννενα και θα έχω χρόνο να γνωρίσω όλες τις  φυσικές ομορφιές και τον κόσμο.

Το Γιαννιώτικο κοινό ξέρει να διασκεδάζει;
Ο κόσμος διασκεδάζει όταν εμείς προσφέρουμε την καλύτερη διασκέδαση. Οι άνθρωποι θέλουν πραγματική διασκέδαση και ουσιαστική.

Ποια στιγμή κρίνεις εσύ ότι ήταν η πιο σημαντική μέχρι σήμερα στην καριέρα σου;
Αδιαμφισβήτητα τη στιγμή που έκανα το ντουέτο με τον Στέλιο Ρόκκο. Όμως σταθμός στην καριέρα μου ήταν και η συνεργασία με το Νότη Σφακιανάκη για τρία χρόνια και έχω ζήσει δίπλα του τις σημαντικές στιγμές του, τότε που μεσουρανούσε και για εμάς τους νέους που ήμασταν δίπλα του ήταν μεγάλη μας τιμή. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι με είχε διαλέξει από οντισιόν πεντακοσίων ατόμων και με είχε διαλέξει πρώτη.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;
Είμαι σε φάση προετοιμασίας για ένα καινούργιο CD, συλλέγω κομμάτια και θέλω αυτή τη φορά το βήμα αυτό να είναι δυνατό, σταθερό και να μπορέσω να βγάλω τον καλύτερο μου εαυτό.

Είναι δύσκολο για κάποιον νέο να ξεκινήσει σήμερα καριέρα στο τραγούδι. Θα έμπαινες ποτέ σε ένα παιχνίδι reality;
Για να ξεκινήσει κάποιος είναι πολύ εύκολο, το θέμα είναι πως θα μπορέσει να συνεχίσει γιατί πλέον υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και τα πράγματα έχουν δυσκολέψει στις πωλήσεις. Η μόδα του reality θεωρώ πως ξεπεράστηκε. Βγήκαν κάποιες καλές και αξιόλογες φωνές όπως ο Κώστας Καραφώτης και η Ραλλία Χρηστίδου. Αν κι εγώ ήμουν στο ξεκίνημα της καριέρα μου ίσως και να δήλωνα συμμετοχή σ’ ένα τέτοιο παιχνίδι. Ο νέος άνθρωπος εξάλλου δεν πρέπει να σταματάει να ονειρεύεται ποτέ.

Ελεύθερος χρόνος υπάρχει; Κι αν τότε πως το διαχειρίζεσαι;
Ελεύθερος χρόνος δε μπορώ να πω ότι υπάρχει αρκετός επειδή δουλεύουμε πέντε μέρες την εβδομάδα αλλά όταν τον βρω πηγαίνω γυμναστήριο ή για καφέ και κινηματογράφο με τους φίλους μου.

Με ποιες τρεις λέξεις θα μου περιέγραφες τον εαυτό σου;
Δυναμική-ευαίσθητη και πεισματάρα. Με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς

Κλείνοντας, πες μου ποιο είναι το συστατικό που κάνει τον Ορφέα Live επίκεντρο της διασκέδασης;
Έχουμε λάβει πολύ σοβαρά υπόψη μας ότι πρέπει να βγάλουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Ο Ορφέας συνδυάζει καλές φωνές, καλές παρουσίες, πλούσιο πρόγραμμα επιτυχιών σε όλα τα είδη μουσικής και ρυθμών. Τραγουδάμε αυτά τα τραγούδια που θέλει ο κόσμος να ακούσει. Θέλω να τονίσω το καταπληκτικό περιβάλλον και να ευχαριστήσω τη διεύθυνση του μαγαζιού ( τον Βαγγέλη Αλεξίου, τον Λεωνίδα και τον Μάνθο) γιατί χάρη σε αυτούς γίνονται όλα αυτά, αυτοί μας προσφέρουν τις δυνατότητες αυτές και αυτοί είναι η ψυχή του μαγαζιού μας κι εμείς τους ακολουθούμε. Τέλος  χαίρομαι που συνεργάζομαι με το μαέστρο μας Ηλία Ζαχαρόπουλο, και τους συνάδελφους μου Γιώργο Παρασκεύοπουλο, Φάνη Ζερβό και τα υπόλοιπα παιδιά, που είναι εκπληκτικές φωνές. 

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας
(3/11/2007)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου