Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Σταμάτης Μαλέλης: "Μια ζωή ασυμβίβαστος αγώνας"


Ο δημοσιογράφος και γενικός διευθυντής του STAR, Σταμάτης Μαλέλης δίνει αποκλειστική συνέντευξη στον (μαθητή του πριν λίγα χρόνια) Μίλτο Γήτα. Ο γνωστός δημοσιογράφος με ευθύ τρόπο και λόγια ουσίας μιλάει για τον πολιτικό όμιλο που σκέφτεται να ιδρύσει και τους στόχους που βάζει, κάνει τις προβλέψεις του για τη νέα τηλεοπτική σεζόν καθώς αναφέρεται και σε αυτά που τον πληγώνουν σήμερα στην Ελλάδα. 

Πριν λίγο καιρό σε συνέντευξη σας δώσατε μια είδηση που χαρακτηρίστηκε «βόμβα», αυτή της δημιουργίας ενός δικού σας πολιτικού φορέα, θα μου πείτε λίγα λόγια για αυτή την ιδέα και πως προέκυψε; 
Επρόκειτο για έναν όμιλο προβληματισμού για την κεντροαριστερά! Μετά την μετακίνηση του ΠΑΣΟΚ προς τα δεξιά και της παραδοσιακής Αριστεράς προς παλιοκομμουνιστικές θέσεις υπήρξε ένα κενό στον πολιτικό χάρτη της χώρας. Πιστεύουμε ότι αυτό το κενό μπορεί να καλυφθεί από την Δημοκρατική Αριστερά στην οποία ενταχθήκαμε ως μέλη και όχι φυσικά σαν ομάδα. Στόχος μου να συμβάλω και εγώ με τις όποιες δυνάμεις μου στην αναγέννηση του Δημοκρατικού Σοσιαλιστικού χώρου. Με αυτό το εγχείρημα ίσως κλείσει ένας κύκλος για εσάς στην τηλεόραση; Όχι η τηλεόραση είναι η δουλειά μου και θεωρώ ότι έχω ακόμη πολλά να κάνω. 

Τι κρατάτε από όσα όλα έχετε ζήσει μέχρι σήμερα μέσα στα τηλεοπτικά κανάλια; Πολλά! Θεωρώ ότι σε κάθε κανάλι που δούλεψα έβαλα το δικό μου λιθαράκι. Δηλαδή στην ΕΡΤ τον Αντ1 το Μega, το ΣΚΑΙ τον Alpha και τέλος το ΣΤΑΡ. 

Τι σεζόν θα είναι αυτή που έρχεται για το STAR αλλά και για τα άλλα κανάλια εν μέσω οικονομικής κρίσης και περικοπών; 
Θα είναι σίγουρα μια δύσκολη σεζόν αφού θα πρέπει να κάνουμε σημαντικές περικοπές για να επιβιώσουμε. Ήδη έχουμε μειώσει τα μπάτζετ τόσο των ειδήσεων όσο και των εκπομπών. Θα είναι μια δύσκολη χρονιά και ελπίζουμε να τα καταφέρουμε. 

Τελικά  ο κόσμος θέλει ψυχαγωγία με δόσεις ενημέρωσης; 
Νομίζω ναι, ιδιαίτερα στις δύσκολες εποχές που περνάμε! Έχετε δημιουργήσει τη δική σας σχολή τηλεόρασης (Control Tv). Αλήθεια πιστεύετε στη νέα γενιά των δημοσιογράφων;  Και βέβαια πιστεύω στους νέους και το δείχνω έμπρακτα! Ήδη αρκετοί σπουδαστές της σχολής μου έχουν επανδρώσει τμήματα τόσο του STAR όσο και άλλων μέσων. Και δεν είναι μόνο σχολή τηλεόρασης αλλά των new media. 

Πως θα χαρακτηρίζατε τη σχέση σας με τα νέα παιδιά της σχολής; Κάποια μπορούν να ξεχωρίσουν; 
Νομίζω ότι είναι κυρίως φιλική. Ασχολούμαι πολύ μαζί τους και θέλω τελειώνοντας να έχουν όλα τα εφόδια για να κάνουν καριέρα. 

Τι σας πληγώνει σήμερα πιο πολύ στην Ελλάδα; Υπάρχει πιστεύετε ελπίδα να αλλάξει κάτι σύντομα; 
Με πληγώνει η φτώχεια. Δεν μπορώ να βλέπω τις στρατιές ανέργων και των ανθρώπων που δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα! Κύριος εχθρός της ζωής μου είναι η φτώχεια! 

Κλείνοντας θα ήθελα να μου πείτε τι τίτλο θα βάζατε στην δημοσιογραφική σας πορεία μέχρι σήμερα; 
Μια ζωή ασυμβίβαστος αγώνας!!! 

Συνέντευξη: Μίλτος Γήτας 
(26/9/2011)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου